Kínai kioszt

Vagyis az alkalmazottja.

Múlt héten - ha már arra jártunk - bekanyarodtunk a kínai boltba. Vettem ezt-azt, kifizettem kártyával, majd a kislányom is megérkezett a pénztárhoz egy pár száz forintos mütyürrel, és kártyával akart fizetni.

Na ekkor jött a 10 perces kioktatás, hogy ha azt akarjuk, hogy ők tovább működjenek, készpénzzel kéne fizetni, mert a kártyás fizetés drága.

Mondtam a hölgynek (hölgy???), hogy a kártyás fizetés százalékos jutalékkal megy, tehát a kis összegű fizetés kevés pénzbe kerül. És amúgy is hatalmas árréssel dolgoznak, gondoltam hozzá magamban (egy ismerősöm jó pár éve kínainál dolgozott, akkoriban a zoknikat a beszerzési ás plusz fuvarköltség tízszereséért árulták)

A hölgy (??)  egy idei megpróbálta magyarázni, hogy pont azért drága kis összegnél a kártyás fizetés, mert százalékos a költség, de nem jött össze neki. Amikor azt válaszoltam, hogy nyilván az a baj, hogy a kártyás fizetést be kell ütni a pénztárgépbe, a készpénzest meg nagyon nam szokták, még meg volt sértődve, pedig nem véletlenül van a pénztárgép mellett egy szalagos számológép, ha valaki nagyon pampog, azon szoktak csíkot nyomtatni neki.

Egyébként meg a minőség egy fos, kb. pont annyival tart kevesebb ideig pl. egy zokni, amennyivel olcsóbb (azaz tökmindegy), de egy ideje már inkább veszek drágábbat de jobbat.

Abszolút nem azért, mert ki akarok cseszni a kínaival, csak nem szeretem, ha beugatnak. Mi vagyunk a vevők, abból a pénzből kapja a fizetését, amit a pénztárnál hagyunk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Skizofréniás hatóság

Internetes zaklatás - konkrét példával